Serwis wulkanizacji to miejsce, które od czasu do czasu musi odwiedzić każdy kierowca. Niemniej jednak na rynku działa wiele serwisów, które ze sobą rywalizują. Dlatego też działając w tej branży, trzeba zadbać o odpowiedni marketing. Na czym powinien on polegać? Jakie kwestie są najważniejsze? Sprawdzamy!
Przyciągająca strona internetowa
Nie ma wątpliwości, że w przypadku serwisu wulkanizacji kluczową rolę odgrywa odpowiednio przygotowana strona internetowa. Z usług wulkanizatora często korzystają kierowcy, którzy niespodziewanie utknęli na drodze z powodu uszkodzenia opony. Tym samym biorą oni w dłoń telefon komórkowy i starają się jak najszybciej znaleźć znajdującego się w pobliżu wulkanizatora. Niezbędna jest zatem responsywność strony, która będzie płynnie działała na urządzeniach mobilnych. Powinna się ona szybko odczytywać oraz zawierać wszystkie niezbędne informacje, takie jak:
- opis usług,
- ogólny cennik i wyszczególnienie czynników wpływających na koszty,
- dane kontaktowe.
Klient jeszcze przed nawiązaniem kontaktu z serwisem wulkanizacyjnym powinien wiedzieć, na co może liczyć. Dlatego ważny jest szczegółowy opis świadczonych usług. Niezbędny jest też cennik, ponieważ koszty naprawy opon czy też ich wymiany są dla wielu kierowców kluczowe. Często trudno określić dokładne koszty przed zapoznaniem się z konkretnym przypadkiem, dlatego warto wskazać czynniki, które decydują o ostatecznej cenie usługi.
Niewątpliwie bardzo istotne jest podanie danych kontaktowych. Powinny być one dobrze widoczne i obecne w wielu miejscach na stronie. Zalecamy stworzyć aktywny przycisk z numerem telefonu, aby kierowca nie musiał go zapisywać w celu późniejszego nawiązania kontaktu. Te inne rozwiązania wdrożą dla Ciebie specjaliści specjaliści z Moto Reklama, który przygotowali kompletny poradnik znajdujący się pod tym linkiem – https://motoreklama.pl/reklama-serwisu-wulkanizacji/.
Pozycjonowanie serwisu wulkanizacji i inne działania w internecie
Nie ma wątpliwości, że pozycjonowanie to w przypadku serwisu wulkanizacji rzecz kluczowa. Kiedy kierowca w potrzebie szuka pobliskiej wulkanizacji, zwykle klika w jeden z pierwszych wyświetlanych linków. Ponieważ kierowcy najczęściej szukają wulkanizacji w pobliżu, kluczowe jest pozycjonowanie lokalne, czyli pod konkretne miasta.
Należy jednak pamiętać, że serwisy wulkanizacji mają też stałych klientów. Przegląd opon czy ich wymiana to działania, które powinien podejmować każdy kierowca. Dlatego ogólne pozycjonowanie wulkanizacji również jest ważne. Podobnie jak reklamy w Google Ads. Mowa o reklamach kierowanych do osób, które potencjalnie są już zainteresowane usługami serwisu wulkanizacji. Należy też rozważyć wykupienie płatnych linków w wynikach wyszukiwania.
Poza obecnością w Google Ads, warto również zaznaczyć istnienie firmy na portalach branżowych oraz w serwisach ogłoszeniowych. Aktywność w social mediach i na forach internetowych w dużym stopniu pomaga zdobywać klientów.
Serwis wulkanizacji wymaga prowadzenia akcji promocyjnej na wielu płaszczyznach. Dobrze zaplanowana kampania i stała aktywność dają dużą szansę na prześcignięcie konkurencji i zdobycie tytułu lidera regionu w swojej branży.